Uitloggen
winkelmand
Menu
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Veelgestelde vragen



Expresso Membership & spaarsaldo

  • Hoe word ik Expresso Member?
    Er zijn verschillende manieren om Expresso Member te worden.
    1. Je kunt een aanmelding doen via de webshop. Dat kun je doen door een account (Membership) aan te maken en jouw gegevens in te vullen.
    2. Je kunt tijdens het bestelproces aangeven dat je klant wilt worden door een wachtwoord in te geven en een account aan te maken.Je wordt vervolgens direct member. We gaan uiteraard veilig en discreet met jouw gegevens om.
    3. Je kunt bij aankoop in de winkel je aanmelden voor het Expresso Membership. Door dit aan te geven, blijft je automatisch op de hoogte van alle acties en aanbiedingen
  • Hoe lang is het Expresso Membership geldig?
    Het  Expresso Membership is onbeperkt geldig.
  • Zijn er kosten verbonden aan het Expresso Membership?
    Er zijn geen kosten verbonden aan het Expresso Membership.
  • Hoe verzilver ik mijn Member punten?
    Jouw puntensaldo kun je verzilveren in de laatste stap van de bestelling. Wanneer je inlogt op de webshop met je gegevens, zie je in de laatste stap van de bestelling jouw actuele spaarsaldo. Zodra dat boven de verzilvergrens komt (1250 punten of meer), kun je deze automatisch inwisselen voor korting op de bestelling. In onze winkels zal één van onze medewerkers je wijzen op het puntenspaarsaldo en je vragen of je dit in wilt wisselen. Je kunt er uiteraard voor kiezen om nog even door te sparen en je tegoed nog niet te verzilveren. Je spaarsaldo staat op elke kassabon.

  • Welke waarde spaar ik met mijn aankopen?
    Over elke aankoop die je op expresso.be plaatst, spaar je punten. Dit is 5% van de totale aankoopwaarde, en is in te wisselen zodra je meer dan €250,- bij ons heeft uitgegeven. Je hebt dan €12,50,- (1250 spaarpunten) gespaard.
  • Waar kan ik mijn puntensaldo inzien?
    Jouw puntensaldo is inzichtelijk in jouw account. Je gaat naar ''Mijn account' onderin of je logt in door te klikken op 'Log In' rechtsboven in de menubalk. In 'Mijn account' zie je bij 'Mijn spaarpunten' jouw spaarpuntensaldo.
  • Waar kan ik mijn Member nummer vinden?
    Jouw member nummer is gelijk aan jouw klantnummer. Dit kun je vinden bij jouw gegevens in jouw account omgeving door in te loggen. Je gaat naar 'Mijn account' rechtsonder of je logt in door te klikken 'Log In'.
  • Wanneer wordt mijn spaarpunten saldo bijgewerkt?
    Het duurt maximaal 24 uur voordat jouw puntensaldo is bijgewerkt na het plaatsen van een order. Indien dat niet het geval is, kun je contact opnemen met de klantenservice.

Mijn account

  • Hoe maak ik een online account aan?
    Je kunt eenvoudig een online account aanmaken. Klik op 'mijn account' onderaan de pagina of rechtsboven in de menubalk op Log In en vul jouw gegevens in. Indien je alle gegevens correct heeft ingevuld, klik je op 'opslaan' en wordt jouw online account aangemaakt.
    Bij het aanmaken van een online account ontvang je direct de voordelen van het memberprogramma.
  • Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?
    Je kunt de persoonlijke gegevens van jouw online account wijzigen door in te loggen op jouw persoonlijke account. Klik op 'mijn account' onder aan de pagina of rechtsboven in de menubalk op Log in. Door in te loggen kom je op de pagina waar jouw persoonlijke gegevens staan vermeld. Klik vervolgens op 'wijzig gegevens' om jouw persoonlijke gegevens te wijzigen.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe kan ik een nieuw wachtwoorden aanvragen?
    Je kunt online gemakkelijk een nieuw wachtwoord aanmaken. Klik op 'mijn account' onder aan de pagina of rechtsboven in de menublak op Log in. Klik op 'wachtwoord vergeten?'. Vul hier jouw e-mailadres in en klik op 'nieuw wachtwoord aanvragen'. Wij sturen je vervolgens een nieuw wachtwoord naar het door jou ingevulde e-mailadres.

Retourneren & ruilen

  • Wat zijn de retourvoorwaarden?
    Het ruilen of retourneren van jouw aankoop of online bestelling is mogelijk binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling.
    Het artikel dient te allen tijde ongebruikt te zijn en verpakt in de originele verpakking met aangehecht prijskaartje of sticker.
    Het passen van kleding ziet Expresso niet als gebruik. Vergeet de aankoopbon/retourformulier niet! Op dit moment kan je jouw online aankoop via pakketpunt naar keuze retourneren. Dit is voor eigen kosten. Retourneren van aankopen van andere partners of andere partnerwebshops kunnen niet verwerkt en gecrediteerd worden. 
  • Wat zijn de retourvoorwaarden van winkel aankopen?
    Heb je een aankoop in een Expresso winkel in Nederland gedaan, dan kun je die daar ook retourneren. Online bestellingen kunnen ook retour genomen worden. Aankopen in INNO winkels kunnen enkel bij de INNO retour genomen worden.
  • Wat zijn de retourvoorwaarden van online aankopen?
    Het retourneren van een online bestelling is mogelijk binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken en/of passen, tenzij anders vermeld. Retourneer jouw online bestelling via een bPost of PostNL Pakketpunt en in de Expresso winkels (gratis). Retouren van andere partnerwebshops zoals de Bijenkorf of wehkamp.nl kunnen niet verwerkt en gecrediteerd worden.
  • Kan ik een online aankoop ruilen?
    Het ruilen van een online aankoop is helaas online niet mogelijk. Wel kan je opnieuw een order plaatsen.
  • Hoe wordt mijn online aankoop gecrediteerd?
    Online bestellingen die online teruggestuurd worden moeten voorzien zijn van het ingevulde retourformulier. De retourbetaling gebeurt binnen 5 werkdagen na ontvangst van de retourzending. Wanneer dit bedrag daadwerkelijk op jouw rekening staat, verschilt per bank en hangt af van de betaalwijze. Via Bancontact / Maestro staat dit meestal al binnen 2 werkdagen na verwerking op jouw rekening. Wanneer het gaat om een creditcardbetaling kan het maximaal 31 dagen extra duren.
    Mocht je jouw bestelling in meerdere delen hebben ontvangen, dan verloopt de verwerking van de retourzending ook in delen.
    Daarom kan het voorkomen dat je in het overzicht niet alle geretourneerde producten terugziet.

  • Kan ik mijn online aankoop retour sturen per post?
    Je kunt jouw retourzending, in originele verpakking, retour sturen. Voor bestellingen welke je in Nederland retourneert kun je het bijgeleverde antwoordnummer gebruiken. Retourneren vanuit een locatie in België. Kies een vervoerder naar keuze en stuur je bestelling naar het meegeleverde retouradres in België (let op; dit is niet gelijk aan het antwoordnummeradres). Geef het pakket af bij een Pakketpunt naar keuze. Zodra wij jouw bestelling retour hebben ontvangen en verwerkt hebben, wordt dit per e-mail aan je bevestigd. Wil je meerdere orders retour sturen? Dan verzoeken wij je de orders te verzamelen in 1 verpakking, maar wel de pakbonnen van de verschillende bestellingen bij te voegen.
  • Waardebon of Member tegoed gebruikt bij een online aankoop en het geretourneerd?
    Wanneer je bij een online aankoop gebruik maakt van een waardebon, cadeaubon of member tegoed, zal de waarde van het totaal te betalen bedrag worden afgetrokken. Indien je (een deel van) de bestelling retourneert, zullen wij je een hernieuwde bon toesturen of tegoed heractiveren op jouw account. Deze kan weer worden verzilverd in onze winkels of op onze webshop. Let op: een promotiecode wordt niet automatisch vernieuwd en zul je separaat bij onze klantenservice, na verwerking van de retour, moeten aanvragen.
  • Kortingscode gebruikt bij de online aankoop?
    Wanneer je bij jouw online aankoop gebruik maakt van een kortingscode, wordt de korting over de bestelde artikelen verdeeld. Bij retourneren zal deze korting verrekend worden met de geretourneerde artikelen.
  • Wanneer ontvang ik de verzendkosten retour bij het retourneren van mijn bestelling?
    Je krijgt de door jou betaalde verzendkosten retour wanneer je de gehele bestelling retourneert. 
  • Is het mogelijk om mijn online aankoop te annuleren?
    Soms is het nog mogelijk om de bestelling te annuleren. Geef dit tijdig door aan onze klantenservice via [email protected] of via de telefoon. Wij zullen direct voor je kijken of we de bestelling nog tegen kunnen houden. Uiteraard kunt je jouw bestelling altijd nog, mocht deze onverhoopt toch niet meer te annuleren zijn, aan ons retourneren. Wij zullen je het aankoopbedrag dan netjes terugstorten.

Bestellen & bezorgen

  • Hoe plaats ik een online een bestelling?
    Je kunt het door jou gewenste artikel eenvoudig bestellen door het artikel in de juiste kleur en maat te selecteren. Vervolgens plaatst je het artikel in de shopping bag door op ‘toevoegen aan winkelwagen’ te klikken. Wanneer je alle gewenste artikelen hebt geselecteerd klikt je rechtsboven op ‘winkelmand’. Je vindt hier een overzicht van de door jou geselecteerde artikelen. Het is mogelijk om in de winkelmand nog een kortingscode toe te voegen of een artikel te verwijderen.
  • Hoe weet ik dat mijn bestelling definitief is geplaatst?
    Wanneer je alle stappen van het bestelproces heeft doorlopen en jouw bestelling heeft bevestigd, ontvang je van ons een e-mail met daarin een bevestiging van jouw bestelling.

  • Is het mogelijk om een waardebon/cadeaubon/kortingscode achteraf te verrekenen?
    Bent je vergeten jouw waardebon, memberpunten en/of kortingscode te verzilveren? Neem gerust contact op met onze klantenservice via [email protected]. Wij zullen je helpen dit alsnog te verwerken, indien mogelijk!
  • Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?
    Soms is het nog mogelijk om jouw bestelling te annuleren. Geef dit tijdig door aan onze klantenservice via
    [email protected] of via de telefoon. Wij zullen direct voor u kijken of we de bestelling nog tegen kunnen houden. Uiteraard kan je jouw bestelling altijd nog, mocht deze onverhoopt toch niet meer te annuleren zijn, aan ons retourneren. Wij zullen het aankoopbedrag dan netjes terugstorten.

Wij gebruiken cookies om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, de website te blijven verbeteren en u gepersonaliseerde content en advertenties te kunnen tonen. Bij het accepteren van de cookies gaat u akkoord met de plaatsing van alle cookies. In de cookie instellingen kunt u eventueel de niet-essentiële advertentie cookies uitschakelen. Voor meer inhoudelijke informatie over cookies en onze omgang met privacy, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid en onze privacy policy.