Uitloggen
winkelmand
Menu
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Contact met de klantenservice 

Heb je een vraag of opmerking over de webshop, jouw bestelling of het Expresso Membership neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail, telefoon, de webshop chat of WhatsApp. Bij vragen over een geannuleerde order of niet goed verwerkte retour, graag jouw ordergegevens inclusief orderdatum doorgeven. Hierdoor kunnen wij je beter van dienst zijn.

Heb je vragen over een retour?
Over het algemeen verwerken wij retouren binnen 5 werkdagen na ontvangst op ons magazijn. Echter, door grote drukte willen we je vragen om ons een week extra te geven om je retour te verwerken, alvorens contact met ons op te nemen. Wij zullen een bericht sturen zodra we je retour hebben verwerkt. 

Contactgegevens
Telefoon: 02-8834050
WhatsApp: +31 85 016 2046

Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 - 17:00 uur.

Met uitzondering van onderstaande data:
  • 1 januari (nieuwjaarsdag)
  • 1 april (tweede paasdag)
  • 27 april (koningsdag)
  • 18 mei (hemelvaartsdag)
  • 29 mei (tweede pinksterdag)
  • 25 december (eerste kerstdag)
  • 26 december (tweede kerstdag)

Wij gebruiken cookies om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, de website te blijven verbeteren en u gepersonaliseerde content en advertenties te kunnen tonen. Bij het accepteren van de cookies gaat u akkoord met de plaatsing van alle cookies. In de cookie instellingen kunt u eventueel de niet-essentiële advertentie cookies uitschakelen. Voor meer inhoudelijke informatie over cookies en onze omgang met privacy, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid en onze privacy policy.