Contact met de klantenservice
Heb je een vraag of opmerking over de webshop, jouw bestelling of het Expresso Membership neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail, telefoon, de webshop chat of WhatsApp. Bij vragen over een geannuleerde order of niet goed verwerkte retour, graag jouw ordergegevens inclusief orderdatum doorgeven. Hierdoor kunnen wij je beter van dienst zijn.
Heb je vragen over een retour?
Over het algemeen verwerken wij retouren binnen 5 werkdagen na ontvangst op ons magazijn. Echter, door grote drukte willen we je vragen om ons een week extra te geven om je retour te verwerken, alvorens contact met ons op te nemen. Wij zullen een bericht sturen zodra we je retour hebben verwerkt.
Contactgegevens
Telefoon: 02-8834050
WhatsApp: +31 85 016 2046
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 - 17:00 uur.
Met uitzondering van onderstaande data:
- 1 januari (nieuwjaarsdag)
- 1 april (tweede paasdag)
- 27 april (koningsdag)
- 18 mei (hemelvaartsdag)
- 29 mei (tweede pinksterdag)
- 25 december (eerste kerstdag)
- 26 december (tweede kerstdag)