Uitloggen
winkelmand
Menu
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

KLACHTEN & GARANTIE

Ik heb een beschadigd of verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik doen?

VERKEERD ARTIKEL?

Wij willen je verzoeken het pakket bij ontvangst te controleren. Hoe zorgvuldig Expresso ook te werk gaat, het kan voorkomen dat de artikel(en) die je hebt ontvangen niet hetzelfde zijn als de artikel(en) die je hebt besteld. Indien dit het geval is, stuur dan z.s.m. een email naar onze klantenservice: [email protected] om de klacht door te geven. Of neem contact met ons op door te bellen met 02-833 40 50

Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag 09.00 - 17.00 uur.
We zoeken dan naar een passende oplossing.


DEFECT ARTIKEL?

Als er binnen twee maanden na aankoop een defect aan één van de artikelen optreedt, kun je via expresso.be een beroep doen op de garantieregeling door de volgende stappen te doorlopen:

1). Stuur direct na constatering van het defect het verzoek met foto’s van het defecte artikel naar
[email protected] of bel onze klantenservice: 02-883 40 50

Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag 09.00 - 17.00 uur.

2). Vermeld je ordernummer

Je ontvangt z.s.m. maar uiterlijk binnen 10 werkdagen een reactie. Ook na de garantieperiode van twee maanden zullen wij de klacht per artikel bekijken. Klachten door normale slijtage kunnen helaas in geen enkel geval vergoed worden. De bovengenoemde garantieregelingen laten je overige rechten op grond van de wet uiteraard ongemoeid.

Wij gebruiken cookies om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, de website te blijven verbeteren en u gepersonaliseerde content en advertenties te kunnen tonen. Bij het accepteren van de cookies gaat u akkoord met de plaatsing van alle cookies. In de cookie instellingen kunt u eventueel de niet-essentiële advertentie cookies uitschakelen. Voor meer inhoudelijke informatie over cookies en onze omgang met privacy, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid en onze privacy policy.