KLACHTEN & GARANTIE
Ik heb een beschadigd of verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik doen?
VERKEERD ARTIKEL?
Wij willen je verzoeken het pakket bij ontvangst te controleren. Hoe zorgvuldig Expresso ook te werk gaat, het kan voorkomen dat de artikel(en) die je hebt ontvangen niet hetzelfde zijn als de artikel(en) die je hebt besteld. Indien dit het geval is, stuur dan z.s.m. een email naar onze klantenservice:
[email protected] om de klacht door te geven. Of neem contact met ons op door te bellen met 02-833 40 50
Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag 09.00 - 17.00 uur.
We zoeken dan naar een passende oplossing.
DEFECT ARTIKEL?
Als er binnen twee maanden na aankoop een defect aan één van de artikelen optreedt, kun je via expresso.be een beroep doen op de garantieregeling door de volgende stappen te doorlopen:
1). Stuur direct na constatering van het defect het verzoek met foto’s van het defecte artikel naar
[email protected] of bel onze klantenservice: 02-883 40 50
Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag 09.00 - 17.00 uur.
2). Vermeld je ordernummer
Je ontvangt z.s.m. maar uiterlijk binnen 10 werkdagen een reactie. Ook na de garantieperiode van twee maanden zullen wij de klacht per artikel bekijken. Klachten door normale slijtage kunnen helaas in geen enkel geval vergoed worden. De bovengenoemde garantieregelingen laten je overige rechten op grond van de wet uiteraard ongemoeid.