Bestellen
Je bestelt gemakkelijk en snel in de webshop van Expresso. Je bestelling wordt binnen 2 á 3 werkdagen geleverd. In de Expresso webshop kan je op eenvoudige wijze jouw bestelling plaatsen.
De webshop biedt daarnaast nog enkele andere voordelen:
-
24 uur per dag, 7 dagen per week
- Veilig betalen
- Binnen 2 á 3 werkdagen in huis
- 30 dagen op zicht
Hoe plaats ik online een bestelling?
Je kunt het door jou gewenste artikel eenvoudig bestellen door het artikel in de juiste kleur en maat te selecteren. Vervolgens plaatst je het artikel in de winkelmand door op ‘toevoegen aan winkelmand’ te klikken. Wanneer je alle gewenste artikelen hebt geselecteerd klik je op ‘winkelmand’. Je vindt hier een overzicht van de door jou geselecteerde artikelen. Het is mogelijk om in jouw winkelmand nog artikelen te verwijderen door op het prullenbak icoontje te klikken op de regel van het artikel.
Hoe weet ik dat mijn bestelling definitief is geplaatst?
Wanneer je alle stappen van het bestelproces hebt doorlopen en je bestelling heeft bevestigd, ontvang je van ons een e-mail met daarin een bevestiging van je bestelling.
Is het mogelijk om een waardebon/cadeaubon/kortingscode achteraf te verrekenen?
Helaas is het niet mogelijk om een waardebon/cadeaubon/kortingscode na het plaatsen van de online bestelling te verrekenen.
Is het mogelijk om mijn online aankopen te annuleren?
Het annuleren van je bestelling is niet mogelijk. Op het moment dat je de bestelling hebt bevestigd, wordt de levering van je bestelling direct in gang gezet.
Bezorgen
Je kunt jouw bestelling thuis laten bezorgen door PostNL. Je bestelling wordt binnen 2 á 3 werkdagen geleverd.
Wanneer je niet thuis bent op het moment dat onze vervoerder jouw pakket aflevert, dan zal jouw pakket bij de buren worden afgegeven. Dan laat de vervoerder een briefje achter met bezorginformatie. Middels de traceercode kunt u zien waar jouw pakket is.
Als je het pakket op een ander adres wilt laten bezorgen dan jouw factuur, kun je bij ‘afleveradres’ een ander adres invullen dan bij ‘factuuradres’.
Je kunt de online aankoop volgen via een uniek trackingnummer. Zodra jouw aankoop is verzonden, ontvang je van ons per e-mail een verzendbevestiging met daarin het trackingnummer van uw pakket.
* Het is niet mogelijk een bestelling te laten afleveren op een postbusadres.
Mis je een artikel bij je bestelling? Dan kan het zijn dat je bestelling in delen wordt geleverd.
Indien een door jou besteld artikel niet naar wens is, kun je het gemakkelijk retourneren bij een Bpost pakketpunt.
De kosten voor het verzenden € 5,95 per bestelling voor bestellingen onder de €100.